Podsumowanie edycji 2022

10. Jubileuszowa edycja Akademii e-marketingu

 

Trzy miasta. Kilkuset uczestników

Jesienna edycja bezpłatnej Akademii E-marketingu dla MŚP odwiedzi 3 polskie miasta:

12 października w Muzeum Śląskim w Katowicach,

18 października w Centrum Olimpijskim w Warszawie,

26 października w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni eksperci, specjaliści od marketingu w sieci, którzy przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.

W poprzednich edycjach wzięło udział kilka tysięcy przedsiębiorców. Teraz Akademia wraca po okresie pandemii do stacjonarnej formy i bardzo cieszymy się, że będziemy mogli ponownie spotkać się osobiście. - mówi Anna Pszczółkowska, koordynator wydarzenia.

Praktyczna wiedza i sprawdzone rozwiązania

Program spotkań to kompleksowy poradnik w pigułce, jak zacząć budować swój biznes w internecie: od budowy firmowej strony www lub e-sklepu, zagadnień RODO w e-marketingu, przez wykorzystanie narzędzi SEO, skutecznej sprzedaży w sieci za pomocą usług Google’a, aż po budowę strategii firmy w social mediach i mierzenie skuteczności tych działań.

Marketing online i e-commerce to są narzędzia, które we współczesnym świecie każdy mały i średni przedsiębiorca powinien mieć, każdy z nich musi być obecny w sieci, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności. Dlatego znajomość metod promocji w internecie, a także umiejętność wykorzystania poszczególnych narzędzi są niezbędne. Ale czy przedsiębiorca musi być programistą? Absolutnie nie. Wiedza, którą otrzymają uczestnicy szkolenia pozwoli przedsiębiorcom poznać i zrozumieć praktyczną stronę kluczowych zagadnień e-marketingu. Odpowiemy na każde pytanie. Program spotkania dostosowaliśmy do potrzeb MŚP, korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. – mówi Mariusz Dawidziuk, prelegent Akademii i certyfikowany użytkownik Google Ads i Google Analytics, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi firm z sektora MŚP.

 

Program skrojony na miarę potrzeb MŚP

Pracy nad Akademią przyświecał nam jeden cel: pomóc małym i średnim przedsiębiorcom w przyswojeniu praktycznej wiedzy z podstaw e-marketingu. Nasze wieloletnie doświadczenie pomogło przygotować program skrojony specjalnie pod potrzeby MŚP. Jako Partner Premium Google’a mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Mogę też zdradzić, że jednym z prelegentów podczas szkolenia w Warszawie będzie Robert Korzeniowski, wielokrotny mistrz olimpijski, a obecnie przedsiębiorca, który odważnie wkracza ze swoim biznesem w świat online. Do zobaczenia! – Anna Pszczółkowska.

 

Akademia w mediach

Numer 10 (222)/2022 Miesięcznika „Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw.”

Artykuł MSP o Akademii

 

Podsumowanie roku 2022

Prawie 700 przedsiębiorców z sektora MŚP skorzystało z bezpłatnych szkoleń Akademii e-marketingu

 

Za nami 10 już edycja Akademii e-marketingu, czyli cyklu spotkań szkoleniowych dla właścicieli małych i średnich firm, których organizatorem i partnerem merytorycznym jest firma WeNet. Celem spotkań jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z zakresu e-marketingu. Jesienna edycja wydarzenia miała miejsce w październiku w trzech polskich miastach: Katowicach, Warszawie i Gdańsku. Specjaliści podczas szkoleń podpowiadali, jak dobrze wykorzystać potencjał Internetu do promocji firmy. Przedsiębiorcy dowiedzieli się, jak w skuteczny sposób rozwijać swój biznes online. Mieli też okazję do prowadzenia inspirujących rozmów, wymiany doświadczeń i nawiązania cennych na lokalnym rynku kontaktów biznesowych.

Hasło jubileuszowej edycji Akademii e-marketingu brzmiało: „Jak prowadzić marketing internetowy w Małym i Średnim Przedsiębiorstwie”. Nie trudno więc się domyślić, że najważniejszym celem tego wydarzenia było dostarczanie uczestnikom nowoczesnej wiedzy z zakresu marketingu online i prowadzenia skutecznych działań promocyjnych w Internecie. Szkolenia zorganizowane zostały w trzech polskich miastach: w Katowicach, Warszawie i Gdańsku. Frekwencja dopisała – w sumie udział w Akademii wzięło prawie 700 właścicieli małych i średnich biznesów.

Program Akademii obejmował tematykę tworzenia stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia działań SEO czy budowania wizerunku firmy w sieci. Eksperci zaprezentowali uczestnikom skuteczne narzędzia marketingowe, które warto wykorzystywać w swojej pracy. Omówili również zagadnienia związane z obecnością w Social Mediach i prowadzenia skutecznej komunikacji z odbiorcami. Podpowiedzieli, jak przygotować dobrą strategię i w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań.

Podczas spotkań nie zabrakło też czasu na zadawanie pytań prelegentom. Uczestnicy mogli skorzystać z bezpłatnych konsultacji ze specjalistami WeNet, którzy chętnie rozwiewali wszelkie wątpliwości i doradzali skuteczne rozwiązania. Przedsiębiorcy z sektora MŚP wykazali duże zaangażowanie i chętnie wdawali się w dyskusje.

– Były to bardzo wartościowe i ciekawe spotkania, które odbyły się w przyjemnej atmosferze. Uczestnicy z ogromnym zaangażowaniem i zainteresowaniem słuchali wykładów, chętnie zadawali pytania, na które z przyjemnością odpowiadaliśmy. Cieszy nas, że właściciele nawet małych biznesów widzą potencjał i możliwości, jakie daje obecność firmy w Internecie, chcą budować skuteczną strategię marketingową i realizować swoje cele. Chcemy ich dalej w tym wspierać, dostarczając wiedzę i niezbędne narzędzia oraz pomysły, z których mogą skorzystać – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka projektu Akademia e-marketingu.

Jesienne warsztaty rozpoczęły się 12 października w Katowicach w wyjątkowej przestrzeni Muzeum Śląskiego, które jest zlokalizowane w miejscu dawnej kopalni „Katowice’’. Nowoczesne wnętrza oraz znajdująca się na poziomie -4, doskonale zaprojektowana pod kątem audiowizualnym sala konferencyjna, uprzyjemniły udział w szkoleniach. Były one zarówno okazją do zdobywania wiedzy z zakresu e-marketingu, jak i nawiązania nowych kontaktów biznesowych w regionie śląskim.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się także warsztaty w Warszawie, które odbyły się 18 października w Centrum Olimpijskim, czyli siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Nieprzypadkowo jednym z prelegentów był tutaj lekkoatleta, czterokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym, Robert Korzeniowski. Dziś jest on także odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą. Podczas swojego wystąpienia opowiadał o tym, jak z powodzeniem promuje ostatnio swój biznes w Internecie. Podkreślił też, jak wiele daje mu współpraca z doradcami internetowymi WeNet, którzy pomagają mu promować jego działalność.

Ostatnie spotkanie, które zakończyło cykl inspirujących szkoleń, odbyło się 26 października w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. ECS to miejsce o wyjątkowym, historycznym znaczeniu, zwłaszcza dla społeczności Trójmiasta. Organizatorzy Akademii współpracują z przedsiębiorcami, którzy działają na rynku lokalnym. Chcą więc też być z nimi w ważnych dla nich miejscach. Miejsce takie jak ECS jeszcze bardziej podkreśliło znaczenie lokalnej przedsiębiorczości.

W każdym z miast na koniec szkolenia uczestnicy chętnie wzięli udział w atrakcyjnym quizie, w którym do wygrania były drobne nagrody. Quiz był podsumowaniem zdobytej wiedzy oraz okazją do relaksu po kilkugodzinnych warsztatach. Każda z osób biorących udział w Akademii otrzymała certyfikat ukończenia szkolenia.

Akademia e-marketingu jest projektem realizowanym już od 10 lat. Jej program jest zatem idealnie dostosowany do potrzeb właścicieli małych i średnich biznesów. Opiera się przede wszystkim na praktycznych wskazówkach oraz dużej dawce wiedzy podanej w bardzo przystępny i interesujący sposób.

Partnerami strategicznymi wydarzenia była Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Organizatorem i partnerem merytorycznym cyklu szkoleń jest firma WeNet. Następna edycja Akademii e-marketingu jest zaplanowana na wiosnę przyszłego roku.

 

Partnerzy Akademii

 

Organizator:

Wenet

Partnerzy strategiczni:

Krajowa Izba GospodarczaRegionalna Izba Gospodarcza w KatowicachPodlaski Klub BiznesuBiznes LigaKlub Integracji EuropejskiejDolnośląska Izba GospodarczaPracodawcy Ziemi LubelskiejStowarzyszenie Lubelski Klub BiznesuWrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej

Partnerzy medialni:

Business HubStrefa BiznesuPrzedsiębioryc@euŚląskiBiznes.plTrójmiasto.plGazeta Małych i Średnich PrzedsiębiorstwMy Company PolskaPanorama LubelskaForce News WrocławBusiness Intelligence

 

Zapisz się na darmowe szkolenie - wypełnij formularz